سوالات متداول

چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

1- پس از وارد شدن به سایت در قسمت پروفایل، لیست سفارشات من، سفارش هر مشتری در این قسمت لیست شده است و می توانید از آنجا پیگیری کنید که سفارشتان در چه مرحله‌ای قرار دارد.

2- از طریق تماس با واحد پشتیبانی در ساعات اداری

3- از طریق ارسال پیام به شماره 09333536805 در نرم افزار تلگرام یا واتساپ

به چه صورت می‌توانیم سایز مناسب خود را انتخاب کنیم؟  

در صفحه ی هر محصول و در پایین قسمت انتخاب سایز گزینه ای با نام راهنمای سایز قرار دارد که با کلیک کردن بر روی آن جدول راهنمای سایز برای شما نمایش داده خواهد شد . شما می توانید طبق جدول سایز بندی و روش اندازه گیری، سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

آیا می توانم کالایی را به سفارش خود اضافه کنم؟

در صورتی که سفارش شما در وضعیت ارسال قرار نگرفته باشد، می توانید کالای جدید مورد نظر خود را سفارش داده و به منظور هماهنگی برای ارسال هردو سفارش به صورت یکجا با واحد پشتیبانی به شماره تلفن 09333596805 تماس بگیرید. 

سفارش من هنوز به دستم نرسیده است، چطور پیگیری کنم؟ 

1- ارسال از طریق پست:

بعد از تحویل هر سفارش به پست ، برای شما کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک ارسال خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات اداره پست و وارد کردن کد ارسالی، وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. در صورت عدم موفقیت می توانید  با شماره 09333596805 واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید. 

2- ارسال از طریق پیک:

درصورتی که سفارش شما طبق زمانبندی مشخص شده به دست شما نرسیده است می توانید با واحد پشتیبانی مشتریان به شماره 09333596805  تماس حاصل نمایید. 

چطور میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟

از طریق تماس با شماره تلفن 09333596805 می توانید نسبت به لغو سفارش خود اقدام نمایید .

امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد؟

بله، با رعایت کردن شرایط تعویض، امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد.

آیا امکان  رزرو سفارش و محصول هست؟

خیر متأسفانه این امکان در سایت وجود ندارد.

اگر سایز محصول مناسب نبود امکان تعویض یا مرجوع وجود دارد؟

بله، با رعایت کردن شرایط تعویض، امکان تعویض سایز وجود دارد.

به چه صورت می توانیم محصول را مرجوع کنیم؟

پس از مطالعه شرایط بازگشت کالا، در صورت واجد شرایط بودن کالای مورد نظر می توانید کالای خود را به آدرس و شماره پستی روی جعبه ارسال کنید. آدرس: “تهران – میدان ولیعصر – پاساژ پردیس – طبقه همکف – واحد 61

آیا امکان تعویض حضوری هست؟

خیر، امکان تعویض حضوری در فروشگاه وجود ندارد.

شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟

لطفا شرایط بازگشت کالا را داخل سایت تن پوش یلدا  مطالعه کنید.

چطور می توانم ثبت نام کنم؟

اگر با تلفن همراه وارد سایت می شوید در صفحه ی اصلی سایت با کلیک بر روی علامت سه خط در سمت راست ، منوی ورود / ثبت نام ظاهر میشود سپس با وارد کردن یک شماره تماس می‌توانید ثبت نام کنید و پس از انتخاب رمز عبور و نوشتن اطلاعات نظیر نام و نام خانوادگی و آدرس و کد پستی ثبت نام خود را  تکمیل کنید. اگر با کامپیوتر شخصی وارد سایت میشوید با کلیک بر روی منوی ورود/ ثبت نام ظاهر میشود و سپس می توانید ثبت نام خود را طبق توضیحات بالا کامل نمایید.

آیا ثبت نام از طریق کارشناسان تن پوش یلدا امکان پذیر است؟

بله میتوانید با شماره 09333536805 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان وب پوش ثبت نام شما را انجام خواهند داد.

آیا میتوانم بدون ثبت نام خرید کنم؟

خیر، به منظور ثبت سفارش باید در سایت ثبت نام کنید.

برای استفاده از سایز نیاز به راهنمایی دارم

برای پیدا کردن سایز میتوانید قد و وزن خود را به شماره تلفن 09333536805بخش امور مشتریان اطلاع دهید. البته راه دقیق تر استفاده از راهنمای سایز میباشد که برای هر محصول متفاوت است. 

آیا ارسال با پیک محدودیت دارد؟

خیر ، تمتم مناطقی که اسنپ باکس سرویسدهی دارد امکان ارسال وجود دارد .

برای شهرستان چند روز طول می‌کشد بدست مان برسد؟

دو تا سه روز کاری (48 تا 72 ساعت کاری) 

چگونه می‌توانم سفارش خود را از طریق پست پیگیری کنم؟

کد مرسوله خود را در سامانه رهگیری مرسولات پستی به آدرس http://newtracking.post.ir وارد کنید و از وضعیت بسته ی خود مطلع شوید . 

هزینه ارسال چقدر است؟

– هزینه ارسال توسط پیک مبلغ مشخص شده توسط اسنپ می باشد .

– هزینه پست برای تمامی شهرها مبلغ 30 هزار تومان می باشد.

چطور می‌توانم از موجودی‌ها مطلع باشم؟

1- موجودی‌های فعلی هر محصول را میتوانید در صفحه هر محصول در قسمتی که قصد انتخاب سایز محصول مورد نظر خود را دارید مشاهده نمایید.

2- در صورت نیاز به اطلاع از موجودی فروشگاه های حضوری در قسمت جزئیات محصول می توانید با انتخاب دکمه “مشاهده موجودی در فروشگاه” از موجودی کالای مورد نظر خود مطلع شوید.

چگونه میتوانم با اینکه مرسوله تحویل پست داده شده آدرس را تغییر دهم یا با نامه رسان جهت هماهنگی ساعت تماس برقرار کنم؟

کد مرسوله خود را که برای شما با پیامک ارسال شده در سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کنید.طبق جزییات نمایش  داده شده می توانید جهت هماهنگی با پست منطقه خود تماس بگیرید و پیگیری های لازم را انجام دهید. 

آیا فروشگاه ها پارکینگ دارد؟

خیر

فروشگاه ها دستگاه کارتخوان دارد؟

بله

برای رفتن به فروشگاه حضوری باید وقت بگیریم؟

خیر، مراجعه به فروشگاه های حضوری نیاز به وقت گرفتن ندارد.خیر